pirmdiena, 2008. gada 22. decembris

at least we tried

Šī būs mana grēksūdze.
Ja var atrast dziesmu, tad var atrast arī dvēseli. Un mieru.
Es mīlu tevi.
Es daudz ko esmu sačakarējusi. Neesmu kopusi, veidojusi. Atgaiņājusi. uzspiedusi, dedzinājusi, pārkāpusi, dedzinājusi, pēc tam dūmus elpojusi, nodevusi...un... Bijusi augstprātīga. Grēkojusi.
tos vārdus, ko tu baigijies pateikt
es jau viņus pati sev biju teikusi
biju gaidījusi
kā asinis no vīriem
kā vīns straumēm- troja. Mūsu troja un intelekts.
es aiziešu, ja vajadzēs.
es tevi nepazīstu un tu mani arī nepazīsti. mums saskan scenāriji un godkāre. tikai tu esi savaldīgs. es esmu sieviete - histērija.
man nepieder nekas. pat mana pašapziņa nav mana, tas ir mirkļa impūs un dzīšanās pēc citām asinīm.
es 24 decembrī aiziešu uz baznīcu. ar ģimeni. un opapu.
es gribu laboties. es domāju ka pasaule griežas tikai ap mani un cilvēkiem, kas apmeklē solāriju. es varu tevi pazaudēt un es negribu tevi pazaudēt. es vnm visu pazaudēju.
es vakar tev atdzinos 9citēju sevi0 : es neesmu labs cilvēks. manī ir ļoti daudz sliktu īpašību. patiesībā, manī slikto īpašību ir daudz vairāk nekā labo. es tikai ātri pielāgojos cilvēkiem.
atklāju, ka nelaižu nevienu sev klāt.
kauns bija atdzīt, ka man ir viegli aiziet. arī no tevis būtu viegli, un tas sāp.
ka man nav sirds. nē, es tev taču pateicu, ka man nav sird, es teicu - es dzīvoju tā it kā man nebūtu sirds.
es gribu apvaldīt savus niķus un kaprīzes. iemācīties klusēt. SAVALDĪTIES.
Moby dziedē sāpes. ja arī būtu sāpes, es zinu droši, viņš tās dziedētu.
sajūta, it kā es būtu piedzimusi no jauna. it kā būtu dota iespēja sākt visu no jauna.
decembris taču. un man neriebjas.
agdievs, cik ļoti es esmu aizmaldījusies maldos.
velns, man liekas ka maucība ir laba un apsveicama, visiem cilvēkiem jābūt mākslīgi brūniem un jānēsā noteiktas firmas drēbes. un tas nebija kā līdzeklis, bet mērķis. pašmērķis.
manī nav nekā. bet es neesmu nelaimīga. ne arī labāka. ne par vienu.
gribas kādu labu grāmatu. tādu kā stundas. kas paņem un liek domār. pārdomāt.
tavos vecajos žurnālos, ko tu turi kāju palikņos , tajos bija intervija ar Binniju, džilindžera sievu, lasiju kad braucu mājās. tas bija tik skaisti. mēs arī tā varētu, jo mums tik daudz kas ir dots. tik daudz. un tu sasniegsi tik daudz. godīgi sakot, es nezinu vai es sasniegšu. es jau atkal grimstu. atka'. skolā. mani neintresē un sāk nepadoties. sekmes ļoti nokritušās. bet es centīšos laboties un to saku no visas sirds.
bet ja ir lieta, par ko es esmu pavisam pavisam droša - tu daudz kas dzīvē būsi. daudz sasniegsi. tas ir tikai laika jautājums. tu būsi kaalis. tevī ir viss kas vajadzīgs cilvēkam. tu iesi uz aktieriem. baudīsi bohēmu. un mainīsi pasauli un es tam patiešām ticu. es neko nezinu par sevi, bet par tevi zinu pavisam droši. tu esi karalis. un būsi tāds.
es noteikti nebūšu tev vairs ilgi līdzās. ilgi nē. ja mēs šito pārdzīvosim, ja mēs sapratīsim kā mēs varam paši sevi glāpt, k'
a mēs varam mūs glāpt, tad mēs vēl daudz ko izturēsim. ja mēs spēsim stipri gribēt mūsus glāpt, jo mīlestība no mums ir atkāpusies, es nezinu vai uz ilgu laiku, vai pārejoši. bet starp mums viņas uz doto brīdi nav. es mīlu tevi un tu mīli mani. bet starp mums tā vairs nav. šobrīd.
es pat nespēju atcerētioes, kā ir kaut ko spēcīgi just. kā ir bez vienaldzības. bez . kā ir ar sirdi.



tev manis ir par daudz. man tevis ir par maz.
mēs nespējam viens otru pieņemt. nespējam uzklausīt, jo patiesībā mūs tas neintresē, mēs viens otru pazīstam tikai tādus kādus esam izveidojuši savās ilūzijās. ambīcijās. vismaz, mēs nonācām pie secinājuma, ka ir jābeidz vienam otru idaliz''et. jo citādi. citādi - ir jau beidzies.

es gribu nogriest matus un palikt skaista. mans organisms mani vairs neatbilsta. man visu laiku sāp. ne konkrētas vietas. bet ir tāds nelabums, bezspēks un auksti.



patiesībā man nav neviena. vien pāris idaļizētu stāsti par cilvēkiem, kam pēc būtības. man būtu daudz jānozīmē. tikai šie stāsti nav patiesi.
nevienam es nepietrūkšu un .. neviens nepitrūks man. tas ir tik nožēlojami. kādreiz es biju emocionāla būtne. tgd, tgd es esmu vienīgi kaprīza. vienīgi kaprīza.



tiešām gribu lasīt. labas lietas. savu laiku lietderīgi pavadīt. sevi attīstīt. mainīt. es esmu kā miskaste. pilna ar sūdiem, līdz malām.


dodiet man lasīt!!!! dodiet lasīt!!!


es gribētu, lai mums būtu kā džilindžeram un binnijai. bet tas ir darbs . un mīlestība. liela mīlestība. lielāka par aizspriedumiem, nepatīkamām smakām un sadzīvi. tas nav kompromisss- tā ir mīlestība
tāda sajūta, it kā es nezinātu kā ir mīlēt. es esmu to pazaudējusi.
šīs dienas ir ļoti svarīgas manā dzīvē. ļoti. svarīgākas nekā man šķiet.

Nav komentāru: